sobota, 3 maja 2014

Geneza Ekoremu:)

Witajcie!!
Nazywam się Łukasz. Mam 26 lat. Moja przygoda z remontami zaczęła się już w gimnazjum. Wtedy czasem pomagałem ojcu, który prowadził firmę budowlaną. Na pierwszym roku studiów mając 20 lat  postanowiłem całkowicie się usamodzielnić. Wtedy to wpadłem na pomysł założenia własnej firmy remontowo - budowlanej.     Początki jak zwykle były trudne. Ciężko wtedy było przekonać kogokolwiek, że jestem " fachowcem" w  branży. Nie miałem narzędzi, funduszy, auta nawet prawa jazdy.... Pierwszym narzędziem była probówka. Rozwiesiłem kilka ogłoszeń w Opolu. Na pierwszą robotę jechałem autobusem. Pamiętam to było tapetowanie:) zapomniałem wtedy poziomicy i musiałem się wracać:) No ale się udało i nawet zrodziła się z tego kolejna robota. Przełomowym momentem było pierwsze większe zlecenie - kuchnia łazienka i przedpokój. Klienta przekonałem, że już niejeden remont mam na koncie. Najśmieszniejsze było to, że w momencie podpisywania umowy On nie wiedział, że nie mam żadnych narzędzi i będzie to moje pierwsze tak poważne zlecenie. Za zaliczki kupowałem kolejne narzędzia potrzebne do kolejnych etapów ( elektryka, hydraulika, kafelkowanie, gładzie itd.) Remont zakończył się sukcesem i klient po raz kolejny mnie polecił. Tak więc mając 20 lat wykonałem samodzielnie pierwszą łazienką od a do z. Od tego momentu postanowiłem rozwijać moją firmę.

Obecnie działamy ekipą 8 osobową. Ten zespół kompletowałem przez 6 lat. Jesteśmy w stanie bardzo szybko przeprowadzić każde zlecenie. Dysponujemy profesjonalnym sprzętem. Wykonujemy prawie wszystkie prace remontowo - budowlane jakie można przeprowadzić w domu. Posiadamy bogate doświadczenie i naszym atutem jest kompleksowość.

Na blogu chcę się podzielić naszymi pracami. Pokazać na co nas stać. Może ktoś znajdzie inspirację do pomysłu na własne mieszkanie. Lubimy wyzwania i realizujemy nawet najbardziej oryginalne pomysły. 
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz